Hyvien tulosten saavuttaminen edellyttää hyvää strategiaa sisällön suhteen

businesswoman-571153_1280

Hyvien tulosten saavuttaminen edellyttää hyvää strategiaa sisällön suhteen

Oikea strategia sisällön suhteen, joka soveltuu hyvin sinun yritykseesi on yksi asia, mutta jos et saa kävijöitä nettisivuillesi sinulla on ongelma. Jos kukaan ei lue hienoa sisältöäsi sillä ei ole mitään merkitystä kuinka hyvä sinun kirjoituksesi on, koska et saa myytyä mitään. Joten tänään haluan puhua siitä, kuinka nostaa sijoitustasi hakukoneissa, kuinka houkuttelet satoja tai jopa tuhansia kävijöitä lukemaan artikkeleitasi käyttämällä kehittynyttä strategiaa sisällössäsi.
Jotkut ihmiset ajattelevat liikaa hakukoneoptimointia (SEO) ja korkeita sijoituksia päähakukoneissa ja heillä on taipumus unohtaa, että ensimmäinen askel on sisällön laatu. Kuitenkaan yksistään laatu, surullista kyllä, ei aina riitä saamaan hyvää sijoitusta hakukoneiden sijoitus sivuilla (SERPS). Sinulla täytyy olla perustiedot hakukoneoptimoinnista (SEO) ja siitä, kuinka sen tulisi vaikuttaa nettisivuihisi ja sen sisältöön ja lisäksi sinun tulee seurata kaikkia mahdollisia muutoksia, joita Google saattaa tehdä sijoitusalgoritmeissään ja sitä tapahtuu aika usein. Sinun täytyy säätää sisältöstrategiasi heidän asettamiensa suuntaviivojen mukaisiksi, jos haluat olla huipulla ja pysyä siellä.

Kuinka päihittää hakukoneet strategiallasi

Hyvä sisältöstrategia ja hyvän sijoituksen saavuttaminen on paljon helpompaa kuin saatat kuvitella. Aion nyt jakaa kanssasi jotain, jota en ole ainoastaan lukenut tai nähnyt monissa digikirjoissa, kursseilla ja videoilla koskien sisällön kirjoittamista ja hakukoneoptimointia (SEO) kokonaisuutena, vaan myös jotain mitä olen huomannut eräällä omalla nettisivullani. Mitä olen huomannut? No, sisältöstrategia on kokeilua ja erehtymistä. Jonain päivänä kirjoitat jotain yhden strategian mukaan ja vaikka se on kuinka hyvä saat huonon sijoituksen. Kun taas seuraavana päivänä, käyttäen toisenlaista strategiaa, se saattaa saada todella korkean sijoituksen paikoissa kuten Google, Yahoo ja Bing.
Minä tein paljon testejä siitä minkälainen sisältö ja mikä hakukoneoptimointi (SEO) olisi hyvä. Osuin perimmäisen strategian ytimeen hakiessani keinoa hyvään sijoitukseen käyttäen muutamia linkkejä (en monia). Kirjoitin yhden artikkelin, pingasin osoitteeni (URL) ja lisäsin muutaman laadukkaan linkin artikkeliini. Tämä on totta… KAKSI päivää myöhemmin tuo artikkeli oli Googlen ensimmäisellä sivulla sijoituksella 2, juuri sen virallisen sivuston yläpuolelle, jonka yhteistyökumppani (affiliate) olin. Minulta meni 30 minuuttia tuon artikkelin kirjoittamiseen ja kaksi päivää myöhemmin ansaitsin sen avulla yli 200$ päivässä affiliate myyntinä. Sisältöstrategian perusperiaatteet ovat yksinkertaiset, sinun täytyy valita avainsanasi hyvin käyttäen työkaluja kuten Market Samurai (maksullinen) tai Google Keywords Tool (ilmainen) nähdäksesi mitä avainsanoja tai lauseita etsitään päivittäin, mutta joissa on vähän kilpailua. Artikkelilla, jonka kirjoitin oli 700.000 kilpailevaa nettisivua ja se on PALJON, mutta minä voitin ne kaikki ja sinäkin voit tehdä niin!
Jatka tämän artikkelin lukemista täällä: Strategian rakentaminen hakukoneoptimoinnin ympärille.